torsdag den 18. september 2008

Grønne områder

Endelig blev der slået græs i Stevnstrup.
Pænt er det ikke. Forvaltningen fortæller mig at de er klar over problemet. Materiellet er gået i stykker....
De har lovet at standarden skal være, som den var i de gode gamle dage.
Jeg ser med spænding frem til at problemet bliver rettet op.
De skal lige have en chance til at få maskinerne lavet.

Fortæl mig endelig, hvis der er problemer med de grønne områder. Stevnstrup skal se ordentlig ud.

Jeg ser med glæde at nu er Bøgebakken ved at blive gjort færdig. Og flot præsenterer det sig
Jeg har i sommer fået en henvendelse om flytning af byskiltet på Skovboulevarden. Det er politiet, der afgør om skiltet skal flyttes. De har lovet at sætte målere op, så de kan få en fornemmelse af om der kommer flere biler.

Ingen kommentarer: