torsdag den 18. september 2008

Torsdag den 18. september

Først vil jeg undskylde for den lidet aktive melding på stevnstrup.dk
Undskyldningerne er mange, så dem vil jeg undlade.
det vigtigste er at jeg er kommet i gang med denne blog.



De sidste 14 dage har været hektiske.
I morgen vil anstrengelserne blive offentliggjort ved en pressekonference klokken 12.00 på det gamle rådhus i Randers.
Jeg kan ikke løfte sløret for indholdet endnu.

Spørgsmålene er mange:

Kommer der en cykelsti mellem Stevnstrup og Randers?
Vil Stevnstrup få flere børnehavepladser?
Hvad sker der med hensyn til udbygning af skolen?


Det er nogle af de store spørgsmål jeg har fulgt tæt i budgetforhandlingerne.

Nu vil jeg prøve at få denne blog offentliggjort på Stevnstrup.dk

I vil høre mere fra mig lige om lidt....

Ingen kommentarer: